یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

 نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

یونیت دندانپزشکی وسیله ای الزامی در مطب دندانپزشک است. در این مقاله مواردی رو که باید در خرید این وسیله کاربردی از آن اطلاع داشت را خاطرنشان میکنیم:

کراشوار یونیت دندانپزشکی باید از جنسی ساخته شده باشد که در اثر شستشو با مواد ضد عفونی کننده خوردگی پیدا نکند و قابلیت اتوکلاو کردن را داشته باشد ساکشن آن باید بعد از گذشت مدت زمانی حدودا یکسال موتوریزه شود .

ساکشن یونیت دندانپزشکی باید قابلیت ضدعفونی کردن وشستشو مسیر ساکشن را داشته باشد وبه گونه ای طراحی شده باشد که قابلیت عدم بازگشت مایعات به دهان بیمار را داشته باشد.رویه صندلی یونیت با به گونه ای طراحی شده باشد که قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن را داشته باشد و بدون تغییر در رنگ و ماهیت آن سریع خشک شود.

یونیت دندانپزشکی باید قابلیت توقف اضطراری داشته باشد تا زمانی که لازم است و سیستم از دسترس خارج میشود تمامیه ورودی های آب و هوا وبرق را برای جلوگیری از بروز مشکل خطرناک قطع کند و همچنین قابلیت توقف صندلی یونیت زمانیکه در حین جابه جایی مثلا بالا یا پایین رفتن چیزی سر راه آن قرار داشته باشد.

انتخاب یونیت دندانپزشکی استاندارد وارگونومی برای  سلامت دندانپزشکان نکته حایز اهمیتی است .اگر در هنگام تهیه این وسیله به استاندارد بودن آن توجه نشود ممکن است بعد از مدتی مشکلاتی رو برای ستون فقرات و آرنج و شانه بوجود بیاورد که آسیب هایی جبران ناپذیر هستند و عملکرد دندانپزشک را در حین کار تحت تاثیر قرار میدهند.

یونیت دندانپزشکی دارای بطری آب در مواقع اضطراری می باشد که در مواقع لزوم امکان ضدعفونی کردن شلنگ ها و رسوب زدایی املاح در اینسترومنت ها را داشته باشند.

باتوجه به نکاتی که راجع به یونیت دندانپزشکی در این مقاله ذکر شد کاملا مشهود است که توجه به این موارد در حین خرید یونیت بسیارحایز اهمیت است .پرداخت هزینه بالاتر در خرید این وسیله کاربردی در مطب های دندانپزشکی امکانات مفیدتری رو به آن اضافه می کند و کار دندانپزشک را راحتر میکند

استفاده از مشاوره و پشتیبانی نیروهای فروش شرکت های عرضه کننده یونیت دندانپزشکی میتواند کمک شایانی به شما دندانپزشکان عزیز در انتخاب برندو محصول مناسب و کاربردی بکنند.شناخت کامل به همه برندها و کارایی هر کدام ازاین برندها کار شما را در انتخاب مناسب بسیار راحت میکند و زمان کمتری از شما برای خرید میگیرد.

 

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت صندلی,یونیت صندلی دندانپزشکی,یونیت دندانپزشکی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 107 تاريخ : شنبه 16 تير 1397 ساعت: 19:22